Proiectele la sociologie

Mesaj de la Teo:

gata, m-am sters la nas, mi-am baut ceiutzul de nervi, am sacrificat o virgina, am facut un dans ritualic si iata-ma cu vesti despre sociologie.

pana acum am primit asa :
• Ioana Şiman – „Abandonul matern”
• Cristina Sumurduc – „Tinerii şi mediul înconjurător”
• Raluca Vasile – „Shopping-ul online în rîndul tinerilor”
• Diana Marinache – „Turismul romînesc
• Alexandra Ungureanu – „Unde şi cum petrec romînii timpul liber?”
• Anca Marcu – „Cercetare privind construirea unei pîrtii de schi în localitatea Sătic”
• Alexandra Stroe – „Perspectiva tinerilor asupra genurilor de presă scrisă din Romînia”
• Viviana Ciobăniţa – „Focus Grupul”

va rog, e valabil pentru tot poporul, cine mi-l trimite pe mail, sa mi-l trimita miercuri pana in 6. altu felu nu le mai primesc, vorbesc serios. trebuie sa le printez pe 4 dimineata si sa am o situatie a lor inainte de a le printa. apreciez efortul mariilor voastre.

va pup *si va asigur ca m-am sters la nas inainte*

T.

3 responses to this post.

  1. daca ai putea sa ne spui si cam ce ar trebui sa contina acest proiect, te asigur ca le vom trimite pana la data si ora indicate.

    Merci anticipat 😉

  2. Băi copii, a potat Laura Marin acum vreo lună pe grup ce şi-a notat ea că trebuie să conţina proiectul ăsta. În orice caz, paste-uiesc aici ce a scris:

    „Reiau pentru tot poporul crp-ist care e inca nelamurit sau poate prea lamurit in legatura cu proiectul la sociologie:D

    -titlul proiectului
    -tema problemei pe care vrem sa o dezbatem
    -documentare (importanta problemei, ce s-a mai publicat referitor la aceea problema)
    -concepte (macar 2 sa fie)
    -operationalizarea conceptelor (cu variabile, indici, indicatori etc.)
    -metoda (interviu/focus- grup; de ce am ales metoda respectiva)
    -intrebarile respective (pentru fiecare indicator pot pune „n” intrebari; e bine sa scriem „Pt indicatorul X am folosit urmatoarele intrebari:.. .”)
    -ipoteze
    -esantion
    -comentarii (probleme care ar putea sa apara)

    Proiectul trebuie sa aiba 4-5 pagini maximum, foile sa fie capsate si aduse intr-o folie transparenta”

  3. Posted by RoleModelu on 02/02/2010 at 3:27 pm

    Da, e bine. ‘Nţeles

Lasă un răspuns

