Ce, a luat foc facultatea?

Cum probabil că aţi aflat deja de la ştiri, Facultatea de Litere a cam luat foc ieri şi noi am scăpat de un examen. Evenimente de genul ăsta nu vezi în fiecare zi şi noi am scris despre el:

RaluFreaky Friday

Miss SashaCum am scăpat de examen la comunicare interculturală…

IoanaUniversity on fire

MariaSmokin’ hot

VlăduţArde-n flăcări

RamonaNoi pe unde ieşim?

Daaacă am uitat pe cineva, sau aţi scris abia astăzi, ştiţi cum să daţi de mine. Dacă nu, improvizaţi 🙂

2 responses to this post.

  1. am pus 😀

Lasă un răspuns

