Doza de digital

Două studii de caz scurte despre două campanii faine pe digital:

Your sad friend – Facebook


Pepsi Refresh Project


Click aici pentru a intra pe site-ul campaniei.

Pepsi dă dovadă de mult curaj, renunţând la metoda clasică de promovare prin campanii pe TV şi investind 20 milioane de dolari în campania socială pe care aţi văzut-o în clip. Citiţi o mică analiză aici.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: