Pagina „Despre noi”

UPDATE:

Le mulţumesc celor care mi-au trimis pe mail formularele completate. Încă aştept mail-urile voastre, încercaţi să le trimiteţi măcar până la sfârşitul anului (2009, să nu fie dubii).

Nu vă speriaţi legat de formular, are câteva întrebări basic, în 5 minute scăpaţi de el. Chiar nu este o bătaie de cap, zic eu. Şi am dreptate 🙂

Dragii mei colegi,

În urma analizei lui Olivian asupra blogului nostru, mi s-a părut o idee faină să personalizăm pagina „Despre noi”. Aşa că aveţi temă! Până duminică seară, ora 23:59 aştept pe adresa mea de mail (maria.nazdravan@gmail.com) următorul formular completat. Pentru că nu strică un pic de promovare, nu?

Aştept mail-urile voastre pe adresa de mai sus.

Câteva sfaturi:

1. Poza să fie tip portret. Să vi se vadă faţa, adică.

2. Să nu fie mai mare de 600 pixeli pe latura lungă.

3. Nu comentaţi exemplele date de mine în formular, încercaţi să daţi voi propriile răspunsuri.

4. Păstraţi în minte faptul că ce veţi scrie va fi publicat pe blog şi va putea fi citit de oricine. Self-branding responsabil.

5. Formularul se cheamă „Formular_nume_prenume” pentru ca voi să îl salvaţi cu numele vostru (ex: formular_Popescu_Georgică).  Şi pentru ca eu să le găsesc mai uşor când le voi pune în ordine.

Hugs,

Maria.

6 responses to this post.

  1. Posted by RoleModelu on 17/12/2009 at 10:09 am

    Dragut, dar unde sunt/vor fi formularele noastre?

  2. Eu lucrez la un layout pentru pagina „Despre noi” în care fiecare o să aibă, să zicem un pătrăţel al lui în care o să pun frumos toate informaţiile pe care vi le-am cerut. Nu le ţin pentru mine :))
    Ideea e că n-o să dea prea bine dacă pun pe pagină 15 oameni, dintr-un an întreg (pentru că da, atâtea formulare am primit so far).

  3. Posted by RoleModelu on 20/12/2009 at 4:42 pm

    Just asking. Eu mi-am facut datoria, sunt un mare 8055 B-)
    Dati-i bice, leprelor! Scrieti formularele!

  4. Posted by RoleModelu on 05/01/2010 at 9:04 am

    Nu s-a mai realizat nimic cu proiectul asta? :-w

  5. De faaapt, am terminat acum câteva zile designul şi le voi urca pe blog cât mai curând. Am mai tras de timp în speranţa că o să mai primesc din formulare, dar n-am primit decât vreo 3 peste vacanţă. Asta e.

  6. Posted by RoleModelu on 07/01/2010 at 9:53 am

    shame on us

Lasă un răspuns

