Imblanzirea cartilor si negustorul de cuvinte

Dragii mei studenti,
Mi-a mai venit o idee care va priveste. Vreau sa va propun sa continuam jocul cu „Imblanzirea cartilor” si sa devenim fiecare, rand pe rand, „negustori de cuvinte” (cei care au fost la primul nostru seminar de antropologie de anul acesta stiu la ce ma refer). Concret, va propun sa impartasim cate un fragment din cartile care ne plac sau pe care tocmai le citim cu ceilalti, astfel incat sa ne starnim unii altora interesul pentru cate o carte.
Primul text pe care vi-l propun, asteptand sa continuati voi jocul, este scris de Lev Tolstoi, sunt pagini de jurnal de senectute si se numeste „Despre Dumnezeu si om”. Si iata pasajul, l-am ales intentionat, ca sa va invit sa comunicati mai mult, mai bine, mai autentic cu ceilalti: „Lucru foarte important si vechi de cand lumea, dar e prima data ca-l inteleg: pentru ca viata sa fie traita in bucurie (si asa trebuie), e nevoie (cu adevarat, nu cu vorba, ci cu fapta) ca scopul pe care-l urmaresti sa nu fie persoana ta, ci faptele iubirii, iar toate faptele iubirii sunt mereu in afara mea, in altii. Pentru prima data am inteles ca se poate. Voi invata.”
Hai sa invatam si noi acest gen de comuniune, daruindu-ne unii altora cate un chip … de hartie.
Cu tot gandul bun,
Cristina Bogdan, negustorul vostru de cuvinte.

One response to this post.

  1. Mi se pare o idee excelentă. Revin mai pe seară cu o carte de suflet şi un pasaj pe măsură.

Lasă un răspuns

