Leapşă!

Primită de la Teo, care vrea să afle şi părerea voastră. Aşa că aşteptăm răspunsurile voastre la comentarii. Hai!

Ce melodie aţi dedica politicienilor/ clasei politice din România?

Leapşa merge mai departe către Raluca Moise, oamenilor din „blogurile noastre” şi , nu în ultimul rând, către toţi ceilalţi care o vor.

19 responses to this post.

  1. fuck you romania – parazitii

  2. Posted by Teodora on 14/10/2009 at 8:31 pm

    te adresezi clasei politice, nu Romaniei:)). ce-ai cu Romania?

  3. Posted by Maria C on 14/10/2009 at 8:36 pm

    Grimus – Political Animals, asa ca sa fie dramatic. http://www.youtube.com/watch?v=_8oyEvnfgSg

  4. sti macar melodia? nu am nimic cu Romania, doar ca din punctul meu de vedere asta este una din melodiile reprezentative pt momentul actual. daca nu iti convine iti mai pot da si alte titulri de piese. 🙂

  5. Eu dedic un „Folclor” de la Luna Amară.
    http://www.trilulilu.ro/Fairy12/08c8d14e26927a

  6. Posted by Teodora on 14/10/2009 at 8:39 pm

    da mama, stiu melodia. mai ascultam si noi parazitii, aici in turnu’ da fildesh.

  7. Posted by Clara on 14/10/2009 at 8:39 pm

    Ada Milea- Ceausescu n-a murit. Parerea mea.

  8. fain, îmi place 🙂

  9. Posted by cripy on 14/10/2009 at 8:46 pm

    Eu sunt de aceasi parere cu Clara…:D

  10. Posted by Clara on 14/10/2009 at 8:54 pm

    Mai am una! The unthinking majority- Serj Tankian 😀 Mi-ai dat de lucru Maria, si-asa ma plictiseam:))

  11. Posted by humpydumpy on 14/10/2009 at 9:35 pm

    ideea e sa trimiteti leapsa mai departe, pe alte bloguri.

  12. Posted by Teodora on 14/10/2009 at 9:35 pm

    avand in vedere ca e leapsa, o puteti prelua pe blogurile personale (si chiar va rog:P). have fun:P

  13. Posted by Ana-Maria on 14/10/2009 at 9:58 pm

    Louis Armstrong – What a wonderful world

    „I see friends shakin’ hands, sayin’ „How do you do?” pa ra ra raa.. \:D/” .. de minune se potriveste!

  14. Posted by Ioana on 14/10/2009 at 10:40 pm

    ah ce tare, Teo are blog 🙂 ma tot chinui sa fac pasul asta, atat de mic pentru omenire, atat de mare pen.. dar sa lasam delirul pentru pauza de tigara, acum m-am simtit ciupita pe umar in leapsa asta, deci zic asa:

    http://www.youtube.com/watch?v=hocO4aU53GY adica bun ii vinu’ ghiughiliu, de la băse pentru popor si-napoi la băse, ca doar el are ultimu’ sughit de tras. in vino veritas vrei, nu vrei, vivat băse ca-l meritam cu varf, indesat si pana la ultima picatura.

  15. Posted by RoleModelu on 15/10/2009 at 7:11 am

    Sorin Copilu de Aur – Bo$$ de Bo$$

  16. Pentru că tot suntem în temă, să vă arăt peste ce am dat pe net:
    Din folclorul nou: Şi dacă…

    Şi dacă ramuri bat în geam Şi iese iarăşi Chiorul Eu plec de tot la Amsterdam Că s-a tîmpit poporul.

    Şi dacă Udrea, curva lui,
    Ajunge prim-ministru
    Eu plec la dracu’ din Vaslui
    C-aici e prea sinistru.
    La cîrma bietei noastre ţări
    Se află un golan
    Cu-apucături şi cu purtări
    De mare beţivan.

    Guvernul lui de mafioţi
    Ne-a dus în fundul gropii
    Că ei cu toţii-s nişte hoţi
    De se cutremur’ plopii.

    Şi-aceşti nenorociţi mutanţi
    Prostesc bietul popor
    Să-mi bag picioru-n guvernanţi
    Şi sula-n coasta lor.
    Şi dacă tot avem noroc
    De-un Boc la-nvăţămînt
    Şi prim-ministru-i tot un Boc,
    Vedea-l-aş în mormînt.

    Şi dacă tot ieşiţi la vot
    Că voi sînteţi poporul
    Sper că nu v-aţi prostit de tot
    S-alegeţi Dictachiorul.

    Şi toţi Băseştii de se duc
    Îi dau pe patru lei,
    Aminte să nu-mi mai aduc
    De nici unul din ei.

    Copyright Tricolorul http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=1105&format=html

  17. Posted by balonaseverzi on 17/10/2009 at 2:27 pm

    gata…m-am tot gandit si uitati varianta mea 😀
    claritatea mesajului si fluenta discursului sunt potrivite contextului politic actual \:d/

    enjoy 🙂

  18. Posted by sweetdeeds on 18/10/2009 at 2:16 am

    Va rog, nu blocati leapsa pe un blog, trebuie DATA! ca de aia este LEAPSA!!!!! ce greu e. si sunteti oameni de PR si COMUNICARE! dar nu ati inteles brief-ul din pacate…..

  19. Mulţumesc, chiar aveam dificultăţi în a-mi aminti la ce facultate sunt, probabil la fel şi colegii mei.
    BINE. O dam mai DEPARTE !!!

Lasă un răspuns

