Hai să ne promovăm

O să vă spun despre una din frustrările mele. M-am săturat ca de câte ori spun cuiva că sunt la Comunicare şi Relaţii Publice să mi se răspundă cu „Ah, da, la SNSPA…”. Nu, la Litere. Au şi ei. Pe bune.

Mi-ar plăcea să începem să ne promovăm mai mult, în primul rând pe noi, dar şi facultatea. Un prim pas este să dezvoltăm blogul de faţă. De când l-am făcut mi l-am imaginat ca pe un loc de întâlnire, mai mult decât un panou cu anunţuri. Nu s-a întâmplat. Ştiu că unii dintre voi aveţi bloguri personale şi vă rog tare, tare mult să îmi trimiteţi câte un mail cu adresele blogurilor, pentru a le trece în blogroll aici.

Apoi m-am gândit să organizăm concursuri, o dată sau de două ori pe lună, găzduite pe blog.  Ideea ar fi să vă înscrieţi cu câte un articol care să se încadreze în tema pe care o voi/ vom alege. Şi apoi vot. Şi apoi premiu. Şi-apoi de la capăt.

Ce ziceţi? Se poate?

Aştept adresele blogurilor pe mail: maria.nazdravan@gmail.com şi comentarii aici.

Maria.

PS: Nu uitaţi că mâine începe Anim’est. Eu, Laura şi Raluca vă aşteptăm de la ora 19 la Cinema Patria şi de la 20 la Cărtureşti pentru proiecţii în aer liber.

7 responses to this post.

  1. Posted by RoleModelu on 02/10/2009 at 7:51 am

    Ideea de premii ma incanta. Astept concursurile. Cat despre promovare, nu cred ca blog-ul e cel ce trebuie promovat, ci facultatea in sine. Iar asta nu tine de noi, ci mai mult de conducere. Dar, oricum, merita incercat, nimeni nu zice „nu”

  2. Nu ştiu dacă are sens să ne punem speranţele în conducere, fiecare cu priorităţile lui.
    Noi putem să fim puţin mai prezenţi. Hai la voluntariate, hai la şcolile şi cursurile de publicitate (care mai sunt şi gratis), locuri care de obicei sunt pline de studenţi de la SNSPA. Eu o să postez aici tot ce aflu, poate schimbăm ceva.

  3. Posted by RoleModelu on 03/10/2009 at 8:35 am

    Merita incercat. Eu particip la orice tine de profilul facultatii noastre, in masura in care imi permite timpul. Si toti ceilalti studenti ar trebui sa faca le fel, mai ales ca, oricum, e in interesul dezvoltarii lor profesionale.

    Dar, ca un off topic, sesizez o oarecare „râcă” vizavi de sutdentii de la SNSPA :))

  4. Acum am văzut şi linkul către blogul tău, cel vechi nu îmi mergea înainte. Te pun acuş în blogroll.
    Nicio râcă, am prieteni la SNSPA şi îi admir pentru că se implică în tot ce prind. Sunt mai degrabă un exemplu de urmat.

  5. Posted by humpydumpy on 04/10/2009 at 11:52 am

    Sunt complet de acord cu ideea sa incepem sa ne promovam. In primul rand trebuie sa gasim ceva sa ne determine sa ne strangem cat mai multi, pe langa cursuri sau ce tine de facultate. Am observat ca prea suntem dispersati, reticenti si cu greu gasim ceva care sa ne uneasca.

  6. si mie mi se pare o idee buna. merita incercat sa vedem ce iese…

  7. Posted by RoleModelu on 06/10/2009 at 8:46 am

    Blog-ul meu e inchis… Eu nu mai am blog… :-s

Lasă un răspuns

