Rezultate CCE + update RP

I-am trimis domnişoarei Osman astăzi un mail în care am întrebat de rezultate. Aici aveţi răspunsul:

Dna Rogojinaru nu a terminat inca de corectat lucrarile voastre. Insa cel mai tarziu poimaine vom pune notele si va trimit rezultatele.

Despre notele de la CCE: credeam ca le-ati aflat deja, ca rugasem pe cineva de la ID sa-ti trimita un email (netul meu era in suferinta). Probabil s-a luat cu alte „misiuni” si a uitat sa va dea vestea cea buna. In ciuda unor rezerve si framantari prin teasta mea, am sfarsit prin a da tuturor nota 10. Aceasta si pentru ca am decis, spre usurarea catorva (8-9), sa nu mai verific pe Google posibile surse nemarturisite. Si, in vreo doua cazuri, sa nu o intreb mai indeaproape pe dna Cristina Bogdan despre lucrarile voastre de la IRC.

Cum va spuneam mai demult, ma interesa cel mai mult sa scrieti cu placere despre ceva (aproape orice…) ce vi s-a parut interesant din temele de curs sau din bibliografie. Au fost destule eseuri in care am simtit lucrul acesta – si mi-a facut si mie placere sa le citesc. Restul – sa zicem ca runda aceasta este din partea mea.

As vrea, totusi, ca in toamna, pe langa nominalizarea/felicitarea celor cu lucrari faine, sa dau (complet neoficial) cateva sfaturi despre cum sa faca un studinte ca o lucrare malonesta sa ia un aer cat de cat plauzibil. Sfatul oficial este, desigur, sa faca o lucrare onesta. Si sunt sigura ca pe acesta il veti urma neabatut.

Pana la alte vesti, sa aveti o vara faina si sa va bucurati de ea!

Fernanda Osman

Lasă un răspuns

