1 martie

Pentru ca nu am avut timp sa targuiesc 135 de martisoare reale pentru studentele mele dragi de la anul I, m-am hotarat sa va daruiesc gandul meu bun si prietenesc, alaturi de 2 martisoare virtuale care sper sa va insenineze. Sa aveti o primavara de poveste, in care sa intampinati fiecare dimineata cu sufletul primenit, ca in versurile atat de paradoxal de simple ale lui Nichita Stanescu: „Astazi sunt FERICIT. / Oare m-am nascut? / Oare am murit? / Astazi sunt FERICIT.”
Cristina Bogdan.

Aşa că voi profita de ocazie să vă urez şi eu o primăvară frumoasă şi să fiţi cât mai fericite.

Maria.

Lasă un răspuns

