Câteva chestiuni administrative

1. Pentru grupele 4 şi 5, se pare că avem o mică problemă legată de materialele pentru seminarul de Teoriile comunicării. Speram să găsesc cartea prin biblioteca mea, dar nu s-a întâmplat. Aş ruga pe oricine care are această carte să scaneze/ pozeze paginile indicate şi să le posteze aici. Nu de alta, dar nu o să fie prea plăcut la seminar dacă nimeni nu a citit.

2. Nu cred că e nevoie să scriem un post nou de fiecare dată când adăugăm materiale pe pagina dedicată. E doar părerea mea.

3. Pentru cei care postează în mod constant, sau măcar mai des: vorbiţi cu unul dintre admini (eu, Ioana, Bianca, Laura, Teodora) să vă dea drept de autor. Până acum nu au fost prea multe cereri.

4. Voi posta mâine, zic eu, paginile din Platon pentru seminarul următor de RP. Şi mai scanez paginile de la ce cărţi mai găsesc în bibliotecă şi le postez de pe acum. Stay tuned. Ar fi fain să nu fiu singura cu această iniţiativă.

A. Şi citiţi regulile. Vă rog eu.

Maria.

Lasă un răspuns

